Näst sista

Näst sista dagen i Los Angeles. Jag ska nog försöka ta mig till west hollywood och Beverly Hills. Glömde berätta att jag började prata med två killar i kostym igår för jag tycker att kostym är så fint, varav ena ville bjuda mig på lunch idag på Beverly Hills hotel. Jag tror inte att jag vill träffa honom, jag tror jag hellre spenderar dagen på egen hand tills tjejerna kommer hem från skolan. Ikväll blir det iallafall dansklass också och sen så tänkte vi ha en liten hej då fest för mig haha!

Mitt plan går imorgon kväll vid halv 12. Så imorgon tänkte jag ligga vid poolen hela dagen och bättre på brännan och sen påbörja min 4 dagar långa hemresa (med en 24 timmar i New York också). Los Angeles - Miami - New York - Stockholm. Landar i Stockholm 7.15 på fredag morgon. Klockan 11 samma dag har jag ett telefonmöte med min chef. Kul.

Nä nu ska jag inte sitta här nå mer nu ska jag ge mig ut på äventyr.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0