Les Duex

Igår kväll åkte vi till Les Duex. Det är ett väldigt kändistätt ställe som ligger gömt på en parkering. Det är typ en liten gård med röda fotöljer, levande öjus och en rökelsefontän. Jätte mysigt. Sen finns det dansgolv inne också etc. Vi hängde där ute och tittade på människor som strömmade in. Två gubbar sto och raggade på unga tjejer, en kille satt uppe på soffryggen med solglasögon på och vilsna grupper mixades med erfarna party människor. Väldigt blandat kompott. Vissa där trodde att dom verkligen var något och rullade in med limo och hade massa tjejer runt omkring sig och andra, som vi, var där för att ha kul och dansa. Vi åkte snabbt över till The Viper Room i west Hollywood men när vi insåg att draget där inte var lika bra som på LD så åkte vi tillbaka.

Vi träffade Joe och hans vänner som hjälpte oss bli av med lite jobbiga efterhängsna killar. En kille var riktigt jobbig och gick runt och dansade med alla tjejer och han tog på min rumpa och det var vidrigt så jag tog bort hans hand. Då satte han sig bakom mig och glodde när jag dansade och tog på mitt ben och då var jag helt enkelt tvungen att förflytta mig. Jätte ful va han också!

Sen kom det en kille och frågade om han fick dansa med mig och jag tycker att det är ganska gentlemannaaktigt att fråga. Jag tackade vänligt nej för att jag ville dansa med tjejerna och han inte riktigt var min typ. Då tog han sig på hjärtat och sa att jag hade krossat hans hjärta haha. Sedan presenterade han sig och sa att jag var den första som någonsin hade "dissat" honom. Haha han va så himla söt och verkligen hjärtekrossad! Så jag pratade med honom en liten stund men sen skulle vi gå hem.

Vi åkte vilse på vägen hem men det gjorde ingen för vi spelade musik och sjöng högt. Somnade direkt. Idag har jag haft sån träningsvärk! Tog mig förevigt att ta mig ner till poolen. Det var jätte skönt att simma med träningsvärk. Så bättrade jag lite på min solbränna, snart är jag nöjd! ;)
Efter det tog jag en lååång promenad till Carls Jr och köpte middag. När Arazo kom hem så gick vi ner till Jacuzzin och hade tjejsnack och pratade om livet och hur lyckligt lottade vi egentligen är.

Imorgon är det tillbaka till dansskolan. Sen får vi se vad vi hittar på :)
Puss gonatt...eller god morgon för er i sverige!

Kommentarer
Postat av: jumy

Var e alla najsiga bilderna? :D:D:D ps stockholm suger..

2010-07-23 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0