Köttmarknad

Poolen alltså. En heldag där och man får syn på massa snygga killar! Antar att alla har samlats i Los Angeles för jag såg sällan några snyggingar i NY. Bara i Soho. Arazo har varit på dejt idag haha. Så himla amerikanskt där killen hämtar upp en hemma och tar med dig ut. Det är det som är grejen här i usa. Killar kan typ komma fram utan att man ens vet vem han är och typ "can I take you out sometime" ehhm. Men det är väl soft antar jag, rakt på sak. Vore kul att gå på en sån dejt, återkommer om det händer mig.

Nu ska det nog handlas och tanka på min amerikanska mobil. Tydligen så kan ingen nå en om man inte har pengar på den, jätte dumt!! Sen ska det väl lagas middag antar jag. Sedan vad kvällen bjuder på vet jag inte, allt är ganska spontant här faktiskt.

Juste det är tydligen nio timmars tidskillnad? Eller jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig, jag är förvirrad. Men jag tror det är nio, eller åtta!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Love LA!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0