Ja man!

Hej hej hej. Har precis kommit hem, ligger på golvet och skriver. Vi satt hemma i soffan och velade om vi skulle till Hollywood bowl och titta på Arazos vänner som spelade där. Så bstämde vi oss för att gå dit. Hollywood bowl är enormt!! Säg att det var typ 3-4 tusen människor där. Vi hade platser ganska nära scenen och det var huur bra som helst. Vi började prata med killarna bakom oss, tre ganska snygga killar. Jag tycker det är kul hur "jag är surfare" verkligen är ett yrke här. Jag tror faktiskt att hälften av alla surfare jag har träffat är bara old money som lever på deras föräldrars pengar.

Det var reaggea night och alla var dit flugna från Jamaica. Huur sköna som helst. Vi träffade dom och dom pratade på sån riktig Jamaican dialekt. Kan varit dom roligaste killarna jag träffat!!
Efter vi hade varvat gamla klassiker som wild world med nya grejer så åkte vi på en annan konsert på Bardot. En tjej från MI spelade och vi hade VIP platser. Men jag ska berätta att det inte alltid är bästa alternativet. Vi satt så nära scenen att jag fick glo på trummisens rumpa hela kvällen, men det var ok för att han var en riktig salsa kille. Det var latino night och vi dansade med med bandet tills vi inte orkade längre. Sydamerikaner kan verkligen dansa!

Efter det så åkte vi på efterfest på hotellet där bandet från Hollywood bowl bor. Det var riktigt kul. Vi träffade alla möjliga sorter människor, ljudtekniker, bandmedlemmar, maneger etc. Jamaicaner har sån extremt rolig dialket. Man fattar inte var dom säger med "ja man" och greje. Jag blev bästa vän med trummisen som var huuur skön som helst. Dom kommer till Sverige och då ska vi hänga. Vi blev också bjudna till Jamaica i September när dom kommer hem från sin turne.

Kan inte fatta att jag åker till New York igen på tisdag och kommer hem till Sverige igen på fredag! Crazy.
Nu ska jag sova, imorgon väntar dans, hollywood och goodbye party!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0