I'm in Miami bitch

Nu har jag landat i Miami oc väntar på nästa flyg. För mig är klockan 5 och för alla på östkusten är den 8. Kunde inte sova på flyget så jag hoppas jag somnar på detta. Vi flög in i soluppgången och det var fint. Det var tre stycken inom loppet av en timme som kommenterade på min bränna och tyckte den va nice. Först grannen som kom över och sa hej då, sen killen jag köpte bussbiljegten av och sen busschaufören när jag kom fram till LAX. Som vanligt lyckas jag smussels in övervikt i väskan genom att små prata lite. Det gäller dock att välja en kille vid check in haha! Efter swcurity där man måste ta av sig skorna och hela faderullan kom jag till gagen i nästan perfekt tid till boarding. Egentligen vill jag bara hem nu, när resan är över liksom. Jag hade gärna stannat gro mig men när man vet att man bara ska hem så...Fast det känns ändå skönt att säga hej då till älskade NYC innan jag åker. Som tur är kan jag bo hos Antonia inatt. Tror vi ska på bio när hon har slutat jobba. Inception har ju haft premiär här. Har den haft det i Sverige?? Önskar jag hade något coolare att säga än att jag har hittat gratis wifi, men det har jag inte. Antar att ni får hålla er uppdaterade på mitt sista äventyr i NY! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0