Första dagen i Stockholm

När man är van vid att ha folk omkring sig konstant så är det skönt att komma hem och hänga med sig själv. Men tillslut så blev jag sååå uttråkad. Min bror har fått en riktig bachelorpad med hemmabio och skön soffa och grejer så jag har hängt där hela dagen då han har flytt till Båstad en timme innan hans lllasyster kommer hem igen efter 6 veckor. Känner kärleken haha.
Som sagt blev jag så uttråkad så vid 11 på kvällen ringde Marcus och erbjöd sig att komma på filmkväll och hålla mig sällskap. Så vi har kollat The Shining och haft tjejsnack haha! Marcus är verkligen bra på det sättet att man kan ha djupa samtal om allt och han vill verkligen veta vad man tycker ooch tänker. Han är som en kvinna i mansförpackning. 

Det känns knäppt att vara tillbaka. Att kunna ringa och smsa utana tt tänka på kostnader, även fast jag itne har hört av mig till någon ännu. Höll på att betala med dollar när jag köpte chips på statoil haha!

Imorgon är det dagt att ta tag i livet igen kanske. Med busskort, vänner och packa upp väskan och lokalisera alla grejer hemma. Jag har inte sovit sedan jag vaknade i New York igår morse, men jag är heller inte alls trött. Detta kan vara den konstigaste jetlagen ever! Om man har rest och varit vaken i över 30 timmar känns det som att man borde kunna somna?

 Nu snarkar Marcus som inte vågade sova ensam i min brors lägenhet haha. Så jag ska nog sluta störa med mitt knapprande och sova så att tiderna inte blir helt knäppa. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0