Cat Club

Igår efter lite dansandes hemma framför spegeln så satte vi oss i bilen och åkte till West Hollywood och Cat Club. Oliver som vi var ute med i Fredags hade en spelning. Det var ett helt okej ställe, där olika band spelade så det var mest musikertyper där. Mitt i högen lyckas jag hitta två danska killar. Lars och Lasse haha! Dom var båda ganska lost och pratade väldigt grötig engelska. Tur att vi kunde förstå varandra på danska/svenska.
Ett tag var det en kille som sjöng country på scenen. Jag hatar country speciellt om det bara är två gitarrer på scen som gör hela grejen. Men han kunde verkligen sjunga när han sjöng om sina Louisiana nights. Så när jag pratade med honom efter så sa jag att han sjöng fint, för har man inget bra att säga behöver man inte säga nått! Det visade sig att hans gitarrist var svensk och gick på MI. Så vi presenterade honom för Arazo. Hans skånska påverkade henne så mycket att hon vaknade imorse och började prata på bred skånska med mig.

Istället för att åka till Happy Ending så fick vi en happy ending när vi åkte genom the hills, det var så fint! Sedan kom vi hem och somnade direkt. Idag är det ganska kallt här och det oroar mig för jag har inte överdrivet mycket varma kläder med mig. Men men jag ska till dansskolan och vara inomhus och svettas så det fixar sig nog!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0