Brooklyn Bridge

Idag har vi gått runt. Det ösregnadei New York och vi blev dyngsura. Sen slutade det regna och vi kunde vandra omkring i the village. Bland annat åt vi cupcakes på magnolia bakery känt från sex and the city och sen gick vi förbi där Carrie bor.
Efter det åkte vi till Union square och träffade Antonia. Hon visade oss hennes jobb. Hon jobbar med mattdesign och Brad Pitt etc brukar handla från deras company. Efter det åkte vi till Brooklyn bridge och gck över och sen satt vi i Brooklyn bridge park. Jag har varkligen hittat mitt favorit ställe i hela NY. Det är helt magiskt, jag kan sitta där i timmar!! Efter det åkte vi till upper west och utforskade vårat område ;) Grattis Eva Olsson 21 år idag! LAglig i USA, det firar vi.




Brooklyn bridge park!! <3 Dumbo, down under manhattan bridge där poor little J och Dan bor i Gossip Girl.

Imorgon ska jag nog hälsa på Chucks the Empire! och lite Central park och sen ska vi ut då det är sista dagen i New York. På torsdag flyger jag till Los Angeles!!!!

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0