Blogga

I fredags var vi på Kress igen upp på taket. Vi stog och hängde och så började vi prata med några killar. Det visade sig att det var deras event och dom hade en releasefest för deras skiva eller nått. När han berättade vem han var och jag inte visste det blev han typ lite irriterad på mig för att jag borde veta. Jag sa att jag var från sverige och att han inte skulle ta det personligt. Då började han visa mig alla hans "bling". Hans armband som var 2 karat diamanter, hans halsband som var fyra och hans guldtans som var 6 karat! hahaha. Sedan bjöd dom in oss till deras bord men bord var inte så jätte kul och vi ville helst dansa så vi gjorde det istället.

Folk är inte sena med att skryta om vilka dom är eller vad dom har eller vilka dom känner. Jag är inte så lätt imponerad heller tror jag. Fast vem vet.

Iallafall igår hängde vi i Hollywood och träfade några av Arazos vänner. Dom var riktiga sånna ghettofabs fast på ett roligt sätt! HAHA. Dom pratade med riktig mycket dialekt och dålig grammatik, vickade på deras fingrar och ropade "mmmmhmm" och "amen". Sen satt dom och flätade håret och pratade i mun på varandra om sina medfärgade vänner.

Idag har vi stekt pannkakor och nu ska vi iväg till stranden och steka lite. Kankse förbi Rodeo Drive också :)
Ikväll ska vi eventuellt på en reagge konsert på Hollywood Bowl men bara kanske, och sen ska vi på en konsert på Bardoet. Blir kul!


Såhär ser jag ut när jag står vid datorn och bloggar etc etc.

Nu väntar stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0