Bara i Hollywood!

Precis hemkommen från dagen äventyr. En kille som heter Joe hämtade upp oss i en liiten liiten sportbil och vi åkte förbi Panda express och köpte mat innan vi åkte till honom. Han bodde i en super fin lägenhet. Vi åt och tog med oss dricka ner till poolen där vi hänge och lekte med vattenpistol. Vi satt lite i jacuzzin också men det blev för varmt. När vi hade fått solsting så gick vi in och spelade tv-spel. Jag pratade lite med Joe på balkongen och han är egentligen som alla andra här i LA. Modellar lite, gör reklamfilmer och försöker bli en stor stjärn. Jag berättade att jag hade varit i New York innan jag kom till LA och då sa han att hans bästa kompis bor där. Hans kompis hade fått en roll i Gossip Girl och flyttat från LA. AMEN OKEJ!!! Visar sig att hans vän är Penn Badgely som spelar Dan i Gossip Girl, Joe känner Dan!! Nu kommer jag låta astöntig men innan jag åkte till NY så fsntiserade jag om att stöta ihop med någon av dom snygga skådespelarna i GG och helst av allt Penn för han är så förbaskat söt. Började tycka om honom redan när han var ung och spelade en roll i en ganska okänd serie som heter The Mountain. Han hade stort lockigt hår och var hur söt som helst! HAHA!


Tydligen var inte det slutet på hans story. Han känner även Shawn Pyfrom som spelar Brees son i Desperate Housewifes. AMEN OKEJ!!! Sedan berättade han att jag för tillfället bor granne med honom. Han bor tydligen i samma llägenhetskomplex. Tala om att jag ska ligga vid poolen och spana efter honom!

Ajuste dessutom sa han att han är kunglig och hans familj är kungligheter från Afrika. Amen kul. Han kom till USA när han var 13 år gammal. Han reser väldigt mycket för att han måste resa i kungligt syfte. Men bra! Han hade dock inte varit i Sverige och jag sa att han borde komma men jag varnade honom för vintern! HAHA
Bara i Hollywood!? Bara i Hollywood!

Nu ska jag och Arazo ha en liten mini-midsommar med sill, gravad lax och färskpotatis. Later gater. Imorgon ska jag till Arazos skola och sen ska kolla in dansskolan jag vill dansa på. LA life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0